2010年7月29日 星期四

放飛機

傳送日期﹕ 2010/7/25 (日) 12:58:09 PM


親愛的快樂王子:

今天原本約了一個人吃午飯,點知被放飛機了...心情一下子下去了就上不來一整天了..很不開心..為什麼總是會這樣的?...後來是一位中學同學仔放棄了她的飯盒來陪我一起吃飯.原來在一些特定的時候人對某些人是會很小氣的;又原來有些時候人在某些剎那才又會突然醒覺一些人對自己的包容.呢位同學仔由細到大不知道包容了我多少了.不過其實我好鍾意佢...雖然成日蝦佢,仲要剩係蝦佢...哈哈...原因仲竟然係因為知佢錫我,而家諗返都覺得自己好衰.後來讀大學時唔同地方讀慢慢疏遠左,有一段時間我相信亦係因為佢實在忍我已經忍到臨界點,我又唔識珍惜,好似應份咁,結果真係唔見下唔見下終於疏遠左.最近兩年又見得多返.中學時我地講過第日結婚要做對方既伴娘,要對方留定位.有一段時間我唔肯應承佢的,因為有另一個我認為更好的朋友我想伴娘由佢做.呢個回憶而家覺得好一舊飯但又好sweet.前兩個月呢位同學仔真係結左婚啦,不過佢冇搵我做佢既姊妹,更加唔會係伴娘,每次諗起總覺得有d欷虛.不過在教堂拋花球儀式時,竟然我接到了她的花球.感覺就有一點微妙,像總算是有些什麼還是連著的.

快樂王子,我又扯太遠了.

希望睡一覺起來明天不好的心情都跑掉

願你一直有好心情並延續下去


曉華
22/07/2010

沒有留言:

張貼留言